Customer Service medewerker

Functieomschrijving

Ben jij opzoek naar een toffe functie voor ongeveer 3 dagen in de week? Vind jij het leuk om in contact te staan met klanten en hen te helpen bij hun vragen? Lees dan snel verder en misschien verwelkomen we jou binnenkort in ons gezellige jonge team!

 

Wat je gaat doen

Als Customer Service medewerker heb je een boeiend en afwisselend takenpakket. Je bent hét aanspreekpunt voor onze chauffeurs en voor onze klanten. Je behandeld inkomende telefoontjes en zorgt ervoor dat de mailbox op orde blijft. Met onze klanten maak je afspraken over de aflevering van hun bestelde goederen. Vervolgens verwerk je de gemaakte afspraken nauwkeurig in ons systeem. Het gaat dan vooral om leveringen van (tuin)meubels, badkamers, keukens of haarden. Het is jouw taak als Customer Service medewerker om ervoor te zorgen dat onze klanten naar tevredenheid zijn geholpen. Daarnaast werkt ons Customer Service team ook ter ondersteuning van onze planningsafdeling. Dit is voornamelijk op administratief gebied.

Vereisten

Wat wij van je vragen

Je hebt een klantvriendelijke en servicegerichte instelling. Daarnaast heb je een actieve houding. Ons werkrooster wordt in overleg gemaakt. Er zijn dagdiensten, avonddiensten en in het hoogseizoen zaterdagdiensten. Wij vinden het volgende belangrijk:

  • Uitstekende communicatieve vaardigheden
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal
  • Goede beheersing van de Engelse en Duitse taal is een pre 
  • Accuraat, flexibel en zelfstandig
  • Woonachtig in een straal van 10 km rondom Rijssen

 

Wat wij je bieden

Een zelfstandige baan waarin je veel verantwoording draagt. Salariëring conform de cao Beroepsgoederenvervoer en prima secundaire arbeidsvoorwaarden. Je werkt in een enthousiast, jong en betrokken team dat graag een stap extra zet voor onze klanten.