Klantenservice Specialist (32 - 40 uur p.w.)
- Kantoor
Functieomschrijving
Zoek jij een uitdagende baan met veel klantcontact? Spreek jij naast de Nederlandse taal ook een goed woordje Duits of ben je bereidt dit te leren? Wie weet zijn wij dan op zoek naar jou! Ter uitbreiding van ons team hebben wij een openstaande vacature voor de functie van klantenservice specialist.
Over #debrinksfamilie
Brinks is een stabiel familiebedrijf wat al meer dan 160 jaar bestaat en wij zijn gespecialiseerd in leveringen binnen de particuliere markt. We bezitten een modern wagenpark met eigen garage en een warehouse van 30.000 m2. Met meer dan 200 collega’s staan wij samen garant voor het leveren van optimale service!
Redenen om onze collega te worden
Ga jij bij ons aan de slag als klantenservice specialist dan betekent dit dat je terecht komt in een klein team binnen een dynamische werkomgeving. Samen zetten jullie graag een stap extra voor onze klanten. Je ondersteunt elkaar waar nodig en tegelijkertijd leer je van elkaar. Wat je nog meer kunt verwachten?
- Een goed salaris volgens de cao Beroepsgoederenvervoer (afhankelijk van opleiding, kennis en ervaring);
- Goede pensioenregeling en reiskostenvergoeding volgens de cao Beroepsgoederenvervoer;
- Vooruitzicht op een vast dienstverband;
- Ruimte voor ontwikkeling en opleidingsmogelijkheden;
- Actieve personeelsvereniging met allerlei leuke activiteiten;
- Elke week vers fruit voor iedereen;
- Successen worden gevierd, dus die vrijdagmiddagborrel hoort er helemaal bij!
Wat ga je doen
In deze functie heb je een afwisselend en uitdagend takenpakket. Je bent allereerst hét aanspreekpunt voor de particuliere klanten waarbij wij leveren, dit zijn zowel Nederlandse als Duitse klanten. Je behandelt alle binnenkomende vragen telefonisch of per mail en je ondersteunt de klanten bij het maken van een afspraak voor hun levering. Gemaakte afspraken noteer je nauwkeurig in ons systeem. Tegelijkertijd sta je in contact met onze chauffeurs, die onderweg zijn, zodat je altijd op de hoogte bent of alles op tijd en goed verloopt. Je werkt hierbij nauw samen met onze transportplanners. Wanneer zich problemen voor doen in het logistieke proces volg je dit samen met je collega’s uit de logistiek op. Met elkaar zorg je voor een nette en passende oplossing.
Als klantenservice specialist draag je bij aan de continue verbetering van onze klantenservice processen en procedures. Ook ondersteun je de teamleider bij het coachen van de oproepkrachten die werkzaam zijn binnen het team.
Vereisten
Wat onze medewerkers over ons zeggen
Op deze website zie je een aantal reviews van collega’s die bij ons werken of hebben gewerkt: https://www.indeed.nl/cmp/Brinks-Transport-Rijssen-Bv-1/reviews of klik hier om de verschillende ervaringen van onze collega's te lezen.
Jouw skills
Je gaat nauwkeurig en zelfstandig te werk. Daarnaast heb je een flexibele instelling en ben je een echte teamplayer. Je bent minimaal vier dagen per week beschikbaar. Verder vinden wij het volgende belangrijk:
- Een afgeronde MBO4 opleiding
- Sterke communicatieve vaardigheden en probleemoplossend vermogen
- Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal (spreken en schrijven)
- Goede beheersing van de Duitse taal (spreken en schrijven) of je bent bereidt om dit te leren
- Woonachtig in een straal van 15 km rondom Rijssen
Ben jij net klaar met je opleiding en wil je graag werkervaring op doen in de praktijk? Bij Brinks bieden we je graag de ruimte om je te ontwikkelen!
Enthousiast over de vacature klantenservice specialist?
Dan horen wij graag van je! Solliciteren is heel eenvoudig, klik op de button ‘’solliciteren’’ en laat je gegevens en CV achter. Voor meer informatie over de vacature klantenservice specialist kun je contact opnemen met Carolien of Tineke op 0548-538696.
De vacature klantenservice specialist is gepubliceerd op 29 november 2024 en reageren kan t/m 16 december 2024.
of
Helemaal klaar!
Je sollicitatie is succesvol ingediend!